Yoga med Malin Berghagen

I går var jag och yogade med Malin Berghagen. 


Hon hade ett pass nära mig. 
 Så det var roligt att passa på. 

Det var jag och två goa vänner till mig som var där. 😍

Vi var 47 st som yogade. 

Det var ju mycket jobbigare positioner än vad jag brukar göra men jag orkade faktiskt en hel del. 
Fuskade lite här o där o rasade ihop på mattan ibland. 
Vissa var väldigt invecklade med höger o vänster, vik in dig här o streck upp den foten här. 

Hahaha 😂

Då tittade jag o min vän som stod närmast mig på varandra och så brast vi i skratt. 

Sen skulle vi allihopa stå på händer men det försökte jag mig inte ens på. 
😂😂😂

Det var en riktigt mysig kväll och vi bestämde att sådant här ska vi göra om. 

Jag ska ta med dem till mitt favvoyogaställe nästa gång. 
❤️❤️❤️

Så i dag ligger jag o njuter av minnena från igår. 

Kram kram 
från darriga tanten 
😜😜😜





Nilla
2017-10-27 @ 15:11:32
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Oj, det lät tufft ❤

Svar: Ja det var det.
Men jag har velat gå på detta i flera år men varit för sjuk.
Så nu tog jag chansen 😜
Har sockerdricka i hela kroppen 😂
Vaknade med huvudvärk o förkylning. 🤕
Men det var det värt.
Må så gott 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0