Fortfarande bakslag

Jag trodde ju att jag började pigga på mig och att det hade vänt. 


Jag tog mig in på min yoga, ett lugnt härligt yin yogapass och det gick jättebra. 
Vi gör bara sittandes o liggandes övningar. 

Men sen är det utmattning och yrsel som gäller här. 

Jag kan vara uppe små stunder och har pyssla lite, sen är det sängen igen. 
Detta kortet har blivit klart nu. 

Idag har jag lekt mörka rummet, fast med mig själv 😜

Jag har gjort äggmuffins idag och de blev jättegoda. 

Jag pluppade i lite smörgåspålägg kyckling, rödlök, broccoli. 
Sen vispade jag upp några ägg med salt, peppar och dijonsenap. 
Sen hällde jag över äggen och rev parmesan över. 
In i ugnen på 180 grader i 20 minuter. 
Enkelt och gott. 

Ja det blev lite ost på även om jag ska utesluta mjölkprodukter. 

Ha det så gott
😍



Sylvia
2017-09-21 @ 16:18:48

Ligger också med bakslag, men var tvungen att åka på läkarbesök :(
Men något betydligt roligare är ditt vackra kort. Jag har precis börjat pyssla lite när jag orkar. Lite svårt att hitta material bara. Har du tips på någon bra nätaffär med bra utbud? Hoppas det vänder snart för dig.

Svar: Hoppas du oxå piggar på dig snart.
Ja visst är det roligt och mysigt att pyssla.
Nu vet jag inte vad du pysslar med men jag skriver några här.
Alla är med www och slutar på .se

Ciliinpaper
Kristinasscrapbooking
Skapatav
Cchobby
Panduro
Moapyssel
Det är vad jag kom på nu
Vill du pärla finns bicone design med adressen parlsmycken.com

Ha en Go dag
annicaslivvidhavet.blogg.se

Sylvia
2017-09-24 @ 17:34:36

Tack snälla för länkarna. Det är just kort jag försöker mig på. Blir galet trött i huvudet, men lite i taget så går det. Det finns ju hur mycket kul saker som helst på sidorna du skrev om :) Ha en fin kväll

Svar: Vassego 😜
Förr satte jag äggklocka för att jag inte skulle sitta för länge.
I början var den på tio minuter innan illamåendet kom.
Du kan även gå in på Pinterest där finns hur mycket idéer som helst.
Det är bara att söka på vad du vill.
Jag sparar ner bilder och idéer där i en egna mappar.
Ha en Go dag 😀
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0