Läkarbesök

just nu sitter jag och väntar på min tur till min läkare. 


Jag skall förlänga min sjukskrivning IGEN!!!

Jag har varit sjukskriven fem år nu utan att fK  fattar att jag inte har någon arbetsförmåga. 

Idag frågade jag vad det är med mina händer. 
Dem värker väldigt mycket nu och det sista är att mina lillfingrar inte går att böja på när jag vaknar eller legat still länge utan jag får knäcka loss dem. 
Inte smärtfritt direkt. 
 
Det visade sig att jag har fått seninflammation i senorna och därför blir det trångt över knogarna. 
Ännu en inflammation i kroppen. 
Har ju även IBS 

NU RÄCKER DET!

Nu måste jag ta tag i min kost ännu mer. 
Jag ska sluta äta gluten, mjölkprodukter och vitt socker för att se hur det blir. 

Jag har försökt mig på detta flera gånger men jag trillar dit hela tiden. 
Jag har ingen karaktär alls. 
Jag är väldigt duktig på att säga till andra hur de ska äta men gör inte det själv. 😡

Tänker att om jag skriver här så kanske det hjälper mig. 
Ni får gärna peppa mig om ni vill. 
Har ni goa recept tar jag gärna emot dem. 

Nu kör jag 
😀

Igen 😜

Nilla
2017-09-07 @ 12:46:40
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Inflammationer är inte kul. Min kostomläggning har verkligen hjälpt, har inte haft en inflammation på över ett år, peppar peppar. Fast även jag åker dit ibland 😛 kram

Svar: Åh vad härligt för dig. Uteslöt du samma som mig då? Gluten, vitt socker och mjölkprodukter?
Jag tänker att jag ska använda mig av typ agavesip o kokossocker. Har du oxå gjort det?
annicaslivvidhavet.blogg.se

Hanna
2017-09-07 @ 13:41:19
URL: http://hannaslillaliv.blogg.se

De där korridorerna känner jag igen! Vilken läkare har du där?
Inte roligt med inflammationer. Hela min kropp är en enda stor inflammation. Kostomläggning har inte funkat oavsett vad jag testat tyvärr :(
Men tycker absolut att du ska prova! Allt är värt att testa :)

Svar: Synd att det inte har funkat för dig 🙁
annicaslivvidhavet.blogg.se

Sylvia
2017-09-08 @ 15:12:29

Sjukskrivningar är tjatigt, min förlängdes igår. Är ju "bara" inne på tredje året, så får nog fortsätta så ett bra tag till innan FK ger upp.
Min IBS blev mycket bättre utan gluten, laktos och sötsaker. Äter fortfarande mjölkprodukter men det går bra. Försöker dock minska på kolhydrater men går väldigt långsamt fram, blir mer sjuk om jag går för fort fram när jag ändrar på kosten. Hoppas händerna blir bättre. Trevlig helg/Sylvia

Svar: vad roligt att höra att du har blivit bättre. 😀
Jag håller tummarna för mig själv oxå.
annicaslivvidhavet.blogg.se

Helen
2017-09-09 @ 10:46:13

En fråga i all välmening. Jag förstår mycket väl att du är sjuk och inte mår bra. Men när jag läser hur aktiv du ändå är och hur mycket du kan göra tänker jag att du borde kunna jobba typ 25 %. Att det hade gett dig mycket, pengar inte minst men också självständighet osv. Vad tror du om det? Att döma av allt du klarar av borde du fixa det också!

Svar: Tack för ditt råd och din omtanke om mig.
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0