Rullispromenad

Vilken underbar höstdag det var i dag. 


Jag var ute på en rullispromenad (700 m)  i det vackra solskenet. 

Det var sådan där härlig krispig luft. 

När jag kom tillbaka till huset hämtade jag kaffe, bok och en rawfoodboll till fika och körde ner till havet. (100 m)
Åh vad härligt det var.

Jag börjar bli piggare nu. 
Det är snart två veckor sen jag var på kräftskiva nu, men det är först nu som jag känner mig lite bättre. 
Spenderat en hel del i sängen. 

Jag har klarat mig utan gluten, mjölk o vitt socker i en vecka och två dagar. 
Förutom ett återfall en kväll med lite choklad. 
Heja mig 😜

Nu ligger jag i sängen och fortsätter att läsa på min bok. 

Tredje delen av böckerna om hur Mariette Lindstein lyckades lomma ur scientologerna. 
Den heter sektensbarn. 

Ha en go dag
😍




Nilla
2017-09-14 @ 15:54:33
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Ser ljuvligt ut. Skönt att du äntligen är på väg att återhämta dig ❤

Svar: Ja det är så skönt när man känner att det vänder.
Det var verkligen helt underbart.
Nu regnar det, åskar o blixtrar.
Men det är mysigt det oxå. 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se

Sylvia
2017-09-14 @ 18:27:10

Skönt att du börjat återhämta dig, tänk att det tar sådan tid för våra ME-kroppar att hämta sig efter minsta lilla extra. Låter underbart att ta en fika vid havet <3

Svar: Ja ibland tar det ju extra lång tid oxå.
Ja det var jättehärligt.
Jag bor verkligen i paradiset 😍
Hoppas du har en bra dag oxå 😀
annicaslivvidhavet.blogg.se

Anonym
2017-09-15 @ 08:50:17

Så fin dag du fått ha, härligt! Det är skönt skönt med Sol👌🏻 Känner igen mig allt för väl.... återhämtningen är det svåraste att acceptera💞 Kram Lisali

Svar: Ja visst är det svårt när man tar slut och måste vila vila vila 😍
Men det går ju över så småningom det vet man ju.
Ja jag hade en härlig dag. 😀
annicaslivvidhavet.blogg.se

Anonym
2017-11-11 @ 01:21:35

Ser att du har en eloflex rullstol. Har själv fundering på att köpa en. Tycker du den fungerar bra?

Svar: Jag är helnöjd med den.
Jag ångrar inte en dag att jag köpte den.
Den är liten och smidig men ändå väldigt stark.
Jag kör en del i backar, småvägar, kullerstenar och även smidig inne i affärer.
Jag hade den till och med med mig den när vi flög till Spanien.
Vilket gjorde att jag orkade vara med mycket mer än om jag inte haft den.
Den blir lika liten som en resväska.

annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0