Nytt kapitel på min stege

Nu tar jag nya steg igen och hoppas på ytterligare förbättringar. 

Nu ska jag klättra upp ännu mer på min stege i  min strävan efter att må bättre. 

Jag ska åka till Öland och få några behandlingar av ett team som heter Team Hellberg, Lena och Henrik. 

De har bl.a en zonterapiskola. 
Men de har även fler utbildningar bl.a en som heter ortobionomi som jag gick en del av för många många år sedan. 

Det var då jag kom i kontakt med dessa fantastiska människor med en enorm gedigen kunskap och erfarenhet. 

Jag gick ju en annan zonterapiutbildning uppe i Dalarna som även innefattade akupressur, öronakupunktur och örtmedicin. 

Men Henrik Hellberg har vidareutvecklat en annan metod som heter 3D zonterapi som  jag hade velat gå oxå, men jag blev ju för sjuk för att orka den. 

Men vem vet vad jag gör i framtiden 😜

Henrik ska börja första dagen med att göra en irisdiagnostik och sen ta till olika metoder/behandlingar och dag två ska Lena göra en behandling som kallas strykningsmetoden som bl.a. går ut på att få energin att flöda som den ska. 

Det ska bli jättespännande. 

Så maken och jag ska ge oss ut på en liten roadtripp till Öland och Borgholm. 

Jag har precis bokat hotell alldeles nära där jag/vi ska få behandlingar. 
Maken ska oxå få lite. 
Få se om de kan ordna till honom
😂😂😂 

Så nu har jag börjat äta lite mer kosttillskott som de har rekommenderat, så får vi se när det blir fart på tanten 🤪

Tjingeling! 
😜☀️
(null)


Nilla
2018-04-20 @ 19:42:16
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Åh så spännande 😍

Svar: Ja verkligen 😀
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0