Vårpromenad

Dagens lilla promenad på 200 m. 
Och en sväng i trädgården. 

Det händer ju nya saker i naturen varje dag nu. 

Idag fick Messi o jag se allt detta vackra. 

(null)
Titta vad som dyker upp bland smultronplantorna 😂😂😂

(null)
Svartavinbären är på gång

(null)

(null)
De luktar gott matte, när får jag äta dem?
(null)

(null)
Syrenhäcken tar sig jättebra i år. 
Hoppas det kommer några blommor i år. 
De luktar ju så fantastiskt gott. 

(null)

(null)

(null)

(null)
Så fina blåsippor

(null)

(null)

(null)

(null)     
Å där låg det ett ostron skal bland smultronen. 
Haha jag lägger då mina strandfynd överallt. 

Ha en go dag 
Kram kram 
☀️

Pisan/Liten Uggla
2018-04-24 @ 12:08:16
URL: http://abrakadabra.bloggplatsen.se

Härliga bilder! Äntligen kom våren! :-) Kram! ♥

Svar: Ja äntligen!
Såååå härligt! 😀☀️
annicaslivvidhavet.blogg.se

Hanna
2018-04-27 @ 16:48:07
URL: http://hannaslillaliv.blogg.se

Vackra bilder på alla blommor! Finns de i din trädgård eller hittade du dem ute på promenaden? Fina är de iaf!

Svar: Blommorna finns hos min granne men det andra är hos mig 😀
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0