Den härliga hösten smyger sig på

Här kommer några härliga bilder från min lilla promenad idag. 

Nu känner man att hösten är på gång. 
Det börjar bli så vackert ute i naturen. 

 Som tur är finns allt detta alldeles utanför våran tomt. 
För som ni vet är ju mina promenader inte så långa, typ 200 - 300 m. 

Jag gillar hösten när det börjar bli tyst och lugnt runt om kring. 
Sommargästerna börjar flytta hem.
Det är bara ett fåtal kvar.  
Luften blir så där härligt frisk o sval och luktar fuktig mossa. 
Man börjar tända levande ljus inne på kvällarna. 
Snart kanske man kan tända en brasa. 
Men det får dröja en stund för vi har fortfarande 17, 18 grader här. 

Nu ligger jag och njuter av en go kopp kaffe. 
Livet är skönt!
❤️

(null)



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)















Danne
2018-08-31 @ 19:47:27

Underbart vackert

Hanna
2018-09-05 @ 20:15:37
URL: http://hannaslillaliv.blogg.se

Åh så vackert! Älskar hösten. Det är så skönt att det blir svalare och lättare att andas (fast jag har otroligt jobbigt med andningen ändå) och alla vackra färger och tända ljus i mitt sovrum på kvällen. Mysigt med höst!
Underbart att du kan gå dina promenader. Det är fyra år sen jag kunde gå hundra meter. Som jag saknar det, att kunna gå.
Kram

Svar: Usch vad jobbigt du har det med din andning.
Finns det inget som läkarna kan hjälpa dig med. (Syrgas?)
Ja jag är så glad för mina promenader och att jag har så nära till naturen.
Oj är det 4 år sedan.
Kommer ihåg när du var här. 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0