Tandläkarbesök

Var på den årliga kontrollen hos tandhygienisten härom dagen.  

Hade en storlagning i en kindtand som var sprucken och ett hål under den och en till stor tand till som det oxå var hål under en lagning.  

Orka!!!!

Ni som följer mig vet ju att det är nog det mest energikrävande av alla ställen jag är på. 

Så efter "bara" undersökning och borttagning av tandsten var jag helt utmattad ett par dagar. 

Sen måste jag ju tillbaka i flera omgångar och laga dessa tänder. 
Varje lagning behöver göras i omgångar. 

Så nu går det åt mycket tid o energi till tandläkarbesök under mars månad. 
Vila innan o vila efter. 
😢😢😢

Jag måste ta en hutt lugnande innan jag börjar behandlingen, dels för att jag är nervös och för att kroppen blir så utmattad att jag ligger o skakar annars och får avbryta behandlingarna. 
Detta gör ju att det tar mycket längre tid och planering vid varje besök eftersom  jag måste ha med mig någon som kör mig dit o hem oxå.
 
De släpper inte i väg mig ensam när jag har fått lugnande och det förstår jag verkligen. 
Jag hade inte hittat hem då 
😂😂😂

Så jag måste ju hitta någon som är ledig och kan åka med mig. 
Så två gånger har jag bokat in mamsen som följer med mig.  

Tur att mamma kan följa med sin 53 åriga dotter till tandläkaren 
😜

Så nu kommer detta ta mycket energi under mars månad. 

Ja ja, det kunde varit värre. 

Jag hoppas att det blir en varm go månad med mycket sol så jag kan sitta ute o njuta och ladda batterierna. 
(null)

Tjingeling! 
☀️☀️☀️




Nilla
2018-03-02 @ 19:08:10
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Men så segt. Tandläkaren är något av det mest utmattande man kan "roa" sig med. Kram

Svar: Ja visst är det.
Det är inte klokt vad utmattad man blir.
Och man är ju inte där så himla länge heller.
Kram
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0