Flyttat till Grekland???

Alltså man kan ju tro att jag har flyttat till Grekland. 
Vilken värme vi har. Phu!!!!!!

Vi har ju en fantastisk sommar men jag är inte så bra på att klara av värmen. 
Så jag ligger mest inne i sängen och försöker ha öppna fönster så det fläktar. 
Fast inte där solen skiner in. 
Liiiite svårt då vi har sol överallt nästan hela dagarna. 
Men vilka i-landsproblem hon har säger ni säkert då. 

Ja, fast jag hade ännu värre i-landsproblem i morse när jag skulle trycka på knappen på kaffemaskinen o få mitt goa morgon kaffe. 
Släpade min morgontrötta kropp ner för trappan, hållandes i trappräcket för att inte ramla. 
Tryckte på start, 
Fyll vattenbehållare!!!!
phuu
Sen stod det 
Fyll bönor !!!
Töm sumplåda!!!
Töm  bricka
Byt nu, reningsfilter!!!

Alltså ska man behöva göra allt i den här familjen eller 😡

Vad gjorde maken egentligen i morse innan han åkte o jobbade i ca 10 timmar. 
Tänk att man ska behöva göra allting själv. 

Nu är jag ju jättetrött o ligger här i min säng o njuter av en perfekt gokaffe. 
Vad jobbigt livet behöver vara. 

(null)
Tur jag blev lite peppad av min kaffemugg 
❤️❤️❤️

Tjingeling 
😂

(null)

(null)

(null)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0