Vårluft

Är ute och hämtar lite luft utanför huset. 
Min goe ständige följeslagare är förstås med. 
Mys ❤️

Äntligen fick jag iväg ett mail till FK. 
Ett personligt mail till min ansökan om sjukersättning. 
Jag har fått hjälp med detta som tur är. 
I dag skulle jag bara maila detta och lägga med filen/brevet och bara det har tagit mig en halvtimma innan det blev rätt. 

Phuuuu!
Man måste vara frisk för att vara sjuk
😂😂😂

Over and out
🤯😴
(null)


Hanna
2018-04-02 @ 11:05:24
URL: http://hannaslillaliv.blogg.se

Ja, man måste verkligen vara frisk för att orka vara sjuk. Det är inte lätt. Skönt att mejlet kom iväg iaf. Lycka till med detta nu!

Svar: Eller hur 😜
Tack Hanna, nu håller vi tummarna
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0