Fler behandlingar

På lördagen fick jag behandling av Lena. 
Det var en behandling som kallades för strykningsterapi. 

Det går ut på att man stryker på ett speciellt sätt från fötterna upp till knäna. 

Jag blev väldigt påverkad av detta. 
Det bubblade som kolsyra ända upp i huvudet på höger sida av kroppen, men vänster var det nästan stopp i energierna. 
Häftigt!

Detta ska höja energinivån i kroppen så det var ju toppen med all kolsyra som cirkulerade runt o pytsade ut energi 😜

Sen däckade jag på rummet i fyra timmar. 

Vi tog en liten tur med bilen och tittade på ett mysigt ställe där våra kompisars dotter o pojkvän har ett hus för uthyrning. 

Det heter 
Eksgården krog & rum Färjestaden 
Deras hus heter Erik
Så här mysigt såg det ut 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sista o tredje dagen hade jag behandling kl 15 och jag visste verkligen inte hur jag skulle orka med den. 

Jag vaknade och var yr, illamående, feberkänsla och värkig. 

Men vi gick/rullade ner och åt frukost och efter den piggade jag på mig lite. 
Som ni förstår 😂😂😂
Nyttigt? Nej, men väldans gott 😜
(null)

Sen skulle vi fördriva tiden fram till lunch och då satte vi oss i bilen och körde lite. 
Vi hamnade tillslut längst upp på Öland med fyren Långe Erik. 

Det var jättefint där uppe. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det är sååå vackert på Öland. 

Här skulle vi äta lunch men det var stängt. 
(null)

(null)

Så det fick bli på detta mysiga stället. 
(null)

(null)

(null)

Sen var det äntligen dags för sista behandlingen. 
Jag hade blivit piggare som tur var så att jag orkade med behandlingen. 

Dent var ortobionomi igen med Henrik. 
Han behövde få loss ännu fler låsningar. 

Även denna gång släppte det jättemycket saker. 

Efter detta var det dags för hemfärd. 
Ca 5 timmar. 
Jag trodde jag skulle vara helt slut men jag satt o pratade med maken hela vägen hem. 
Fattar ni!!!!! 😀

Kroppen jobbade för fullt hela tiden men på ett behagligt sett. 
Jag kände mig avslappnad, lugn och matt på ett positivt sett. 

Det har varit en FANTASTISK helg. 

Tack Henrik o Lena för era proffsiga behandlingar och bemötande. 

Jag ska definitivt gå utbildning hos er när jag piggat på mig. 

Ha en go dag 
Och alla ni som inte kommer hemifrån får njuta av mina bilder från Öland och drömma er bort. 

Kram kram 
❤️




Nilla
2018-05-30 @ 21:20:53
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Låter helt underbart ❤

Svar: Ja verkligen
Jag vågar knappt tro på det, men det gör jag. 😀😀😀
annicaslivvidhavet.blogg.se

Jennie Love
2018-05-31 @ 13:08:29
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se

Låter helt fantastiskt! Många kramiz<3

Svar: Ja, så nu håller jag alla tummar o tår 😀
annicaslivvidhavet.blogg.se

Hanna
2018-06-01 @ 23:50:00
URL: http://hannaslillaliv.blogg.se

Åh vilka fina bilder! Jag har aldrig vart på Öland men drömmer mig dit nu. Får som är så söta 😍😍
Hoppas behandlingarna gjorde dig gott även långsiktigt. Hur mår du nu efter?
Fantastiskt att du fixade bilresan hem så bra. Kram

Svar: Det var jättefint på Öland.
Behandlingarna gick jättebra, fått mer energi.
Håller tummarna för att homeopatmedicinen ska göra susen oxå
Kram 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0