Nyttiga Chokladbollar

Lite piggare idag 😜

Idag fick jag gjort dessa nyttiga goa chokladkokosbollarna. 
Så nu är det fika med kaffe o boll

(null)

(null)

Här får ni ingredienserna. 
Tyvärr går jag på känn så ni kan inte få receptet. 

16 st Dadlar, kakao, mandelmjöl, Vaniljpulver, kokosolja, starkt kaffe, havregryn och sen rullade i kokosflingor. 

Så nu jäklar ska jag väl få lite energi
😂😂😂

Ha en go lördag mina vänner 
😍🤪


Jenniey Love
2018-11-17 @ 18:43:39
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se

Ser jätte goda ut, blir så sugen på att baka själv så fort jag återfår lite energi! kramiz<3

Svar: Ja det är mysigt att baka men tar energi.
Hoppas du återfår lite energi snart 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0