Downperiod

Nu är det två veckor sen jag skrev här. 
Det blir lite glest mellan inläggen nu märker jag. 
Jag har lagt min lilla energi på annat. 

Jag är fortfarande sämre i mitt mående. 
Har inte mycket ork dessa dagar. 

Jag har försökt göra saker men har fått ställa in dem. 😢

Men åh andra sidan har det ju hänt så mycket på sista tiden med allt från fK till att jag lyckats trappa ut min epilepsimedicin Vilket jag är jätteglad för. 
Förmodligen har behandlingarna och homeopat mediciner och kosttillskotten hjälpt. 
😀🙏

Det är så himla tråkigt när jag får ställa in saker. 
Det känns extra motigt när jag inte kan göra de där extra mysiga sakerna utan får ligga hemma i sängen eller på någon av mina soffor. 

Jag fick ställa in en mysig kväll med övernattning hos min kusin/syrran i hennes nya lägenhet. 
På kvällen kvällen skulle vi gå på en ljusmagimeditation på ett jättehäftigt ställe som heter 
Gaia Life kursgård och retreat. 
Gaia Life 
Dessa bilderna är därifrån. 
(null)

(null)

(null)

Dem har även utbildningar i healing och schamansk prästinneutbildning KBT och andra spännande saker. 
Sen har de en gång i månaden olika temakvällar och det var en sådan vi hade bokat in oss på. 
Sist gjorde dem örtknyten och pratade om olika örters magi. 
Den kvällen hade jag oxå sååååå himla gärna velat vara med på. 
Jag är ju intresserad av örters olika verkan på oss och gick ju en kurs och bodde på en örtagård en gång i tiden. 
 
Så ibland är det extra motigt att ställa in saker för att man inte kan ta sig hemifrån. 
Igår fick jag ställa in min yoga och en fika hos min vän 😍

Men men, det blir snart bättre igen. 

Jag ska ju inte klaga för på dessa två veckor har jag lyckats hälsa på min syster med familj och sova över. 
Våra barn har varit här på makens årliga kalkonmiddag. 
Kunnat pyssla en dag med sonens flickvän. 
Och små pysslat lite själv, kortare stunder. 
Så jag har ju gjort mysiga saker.  
😍 

Ha en go dag 
❤️







Nilla
2018-11-17 @ 15:18:46
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Åh, dit har jag tänkt försöka komma iväg någon gång. Hoppas du snart får må bättre. Kram

Svar: Ja visst verkar det mysigt.
Min kusin har varit flera gånger och älskar det stället.
Då håller vi tummarna för oss båda att vi kommer dit någon gång 😍🙏😇
annicaslivvidhavet.blogg.se

Linda
2018-11-18 @ 22:44:22
URL: http://scarrd.blogg.se/

Har du EP? Epilepsi alltså? Det är tufft. En kompis till mig har det.
För jag antar att det är därför du ätit EP medicin? Vilken åt du? Ska du prova en annan nu då?
Kram

Svar: Nej jag har inte EP.
Jag har ätit den medicinen för att den skulle hjälpa mig med min värk och för att bli lite piggare i min ME ( myalgisk encephalomyelit) och fibromyalgi.
Så det var därför som jag ätit den.
Men nu vill jag inte äta den mer och har trappat ut den för att se hur jag mår utan den.
Jag håller på att prova homeopat mediciner och andra alternativa metoder i stället.
Du kan läsa om vilka om du går bakåt i tiden här.
Må så gott 😀

annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0