Härlig brittsommardag

Efter några dagars vila har jag blivit piggare igen. 
Så igår när jag gick ner till havet kände jag att jag hade fått mer energi. 
Jag gick faktiskt mycket längre än vad jag brukar. 
Kanske 700 m. 

Det var såååå vackert. 
Solen strålade från en blå himmel, det var alldeles vindstilla och varmt o skönt. 

Dem här härliga brittsommardagarna är verkligen bonus. 

Så jag gick där nere o bara njöt i fulla drag. 
Sen tog jag en kopp kaffe på altanen när jag kom tillbaka. 

Jag var jättetrött, men på ett behagligt sätt. 

Kram kram 
😍

(null)

(null)
Den här bryggan var det som låg helt under vatten när stormen var. Finns bilder i tidigare inlägg. 

(null)





Nilla
2018-10-12 @ 12:46:13
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Åh så härligt ❤

Svar: Ja det var verkligen jättehärligt!
annicaslivvidhavet.blogg.se

Jenniey Love
2018-10-13 @ 11:35:46
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se

Åh så mysigt! Hoppas du inte blev allt för dålig efteråt. kramiz<3

Svar: Haha du vet hur det är.
Blev en liten krasch dagen efteråt.
Influensavärken smög sig på, täppt i näsan ont i halsen.
Tänk att man aldrig lär sig. 😂

Men härligt var det 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0