Liten tavla

Idag när jag lyssnade till en guidad meditation på youtube fick jag till mig en härlig upplevelse som blev till en liten tavla. 
När jag var klar tog jag även ett änglakort och fick till mig ännu ett fint budskap. 
I meditationen var jag en trollslända som flög över en liten vacker sjö. 

Jag har ju en bok som säger vad olika djur ger en för budskap.
Här ser ni Trollslända. 
(null)

(null)

Vilken härlig dag det blev idag 😍

Jag var bara tvungen att gå direkt ut till min lilla pysselstuga. 

Så här bidde det. 
Inte riktigt klar än. 
(null)

(null)

Hoppas ni oxå har haft en go dag 
😍







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0