Min yoga hörna

I dag är det riktigt busväder utanför fönstret. 

Jag har tänt ett ljus och satt mig på min goa yogamatta. 
Den är av ull, så den är både varm o go och mjuk att sitta/ligga på. 

Jag började med att bara sitta o njuta av utsikten en stund och djupandas. 
 Sen blev det några yinyoga övningar. 

Såååå skönt 🧘‍♀️

Sen är det mycket vila idag för ikväll ska jag in till min frissa. 

Senare....

Jag kom in till frissan!!!!
Det var verkligen välbehövligt. 

Ha en go dag
😍

(null)


(null)


(null)



(null)


Nilla
2018-09-11 @ 19:43:31
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Så mysig yogahörna och en helt underbar yogamatta ju. Kram

Svar: Ja den är supermysig.
Fick den i födelsedagspresent av min make för tre år sedan.
Även katten älskar den 😻
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0