Orkat pyssla lite

Jag håller ju på att trappa ut en medicin som jag har fått för min värk. 
 Egentligen är det en epilepsimedicin, men jag jag vill inte hålla på att äta den. 
Därför har jag i samråd med min läkare bestämt att jag ska prova att trappa ut den. 
  
Jag har ätit fyra stycken och den första gick hyfsat bra att trappa ut. 
Lite jobbigt som jag nog beskrev i ett inlägg här tidigare. 
Men efter två veckor kändes det bra och för snart två veckor sen tog jag bort en till. 
Men nu går det inte lika bra. 
Mina symtom som de har hjälpt mig med har förstärkts rätt så mycket. 
De är yrsel, dålig balans, problem med ögonen  och synen, utmattning och mera värk och mycket mera intryckskänslig. 
Men jag kämpar på ett tag till så får jag hoppas att de ger med sig. 
Det kan ju vara abstinens oxå nu när jag trappar ut den och kroppen blir utan den substansen. 
Jag ska ju tillbaka till Öland om två veckor och få fler behandlingar så  jag får se efter det hur det går. 
Hoppas ju att det blir bättre och kanske kan lägga till fler naturliga läkemedel istället som kan hjälpa mig. 

Så än så länge ska jag fortsätta äta homeopatmedicinen och tillskotten som jag har gjort hittills. 

Men jag har lyckats pyssla lite kortare stunder och gjort lite kort. 
Det är bra att ha olika saker att göra. 
Jag färglägger stämplar i sängen när jag inte orkar vara uppe och sen har jag kunnat gå ut i min älskade pysselstuga och sitta och greja färdigt korten. 

Jag får göra detta kortare stunder nu för jag blir lätt yr, illamående och utmattad. 

Men det är sååååå svårt att sluta i tid 
😜

Idag har jag o Messi varit ute på våran lilla promenad. 

Lite uppdateringar från mig

Ha en go dag
😍

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)







Nilla
2018-09-17 @ 14:04:40
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Hoppas att det är övergående så att du kan få sluta med de mediciner du vill sluta med. Kram

Svar: Tack! Det hoppas jag med 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0