Härliga våren är här!!!

Jag har varit ute i solen en stund och sått några fröer till. 

Jag älskar att odla saker. 
Jag älskar att köra ner fingrarna i jorden och bli så där härligt skitig. 

Jag älskar att se när de små små fröerna börjar spira. 
Jag blir så glad när jag börjar se de första små gröna bladen sticka upp ur jorden. 

Det är även de små sakerna i livet som sprider glädje ❤️

Det är sååååå skönt i solen idag. 
Den värmer så skönt när jag sitter här och pysslar om mina fröer lite. 

Jag riktigt känner hur jag fyller på med energi igen. 

Hoppas även ni får en härlig vårdag idag. 

Kram
❤️
(null)

(null)

(null)


(null)

(null)
Det här kortet med fröer fick jag av min kusin i födelsedagspresent i augusti. 
Det ska bli spännande att se vad som kommer upp 😍


Nilla
2019-02-25 @ 14:45:34
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Det är verkligen något speciellt med att odla själv och sedan om man dessutom kan skörda något gott ;-) kram

Svar: Ja verkligen. Det smakar så mycket godare 😜
annicaslivvidhavet.blogg.se

Therese Åström
2019-03-06 @ 23:50:02
URL: http://tessiluskan.blogg.se/

Vad mysigt att du har kommit igång med odlandet. Det är så roligt att se det växa. Drömmer om att ha en sådan liten odlingsplats som du har i framtiden.

Svar: Ja det är så härligt att kunna få odla.
Jag har alltid älskat att se hur det växer och kunna ta hand om det.
Safta sylta m.m
Du kan ju börja med en lite planta inne.
Typ en tomatplanta med körsbärstomater. 😀🍅

annicaslivvidhavet.blogg.se

Hanna
2019-03-08 @ 03:06:04
URL: http://hannaslillaliv.blogg.se

Såå fint du beskriver detta med att odla själv! Jag saknar verkligen att kunna göra det och du beskriver känslan väldigt bra! :)

Svar: Tack!
När jag var som sämst hade jag fröer som växte bredvid mig i sängen, som jag låg o tittade på.
Någon i din familj kanske kan så något o ställa i fönstret i ditt rum så du kan titta hur det växer dag för dag. 😍🌺
Ha en så bra dag det går 😍

annicaslivvidhavet.blogg.se

Anonym
2019-03-16 @ 14:59:07

Så härligt att få ta fram jord krukor och frön. Satte själv lite körsbärstomater idag, ett väldigt blygsamt försök till att odla nu mera. Men på något sätt så otroligt när energin tillåter💛
Spännande med frö kortet🤩 Kram Lisa

Svar: Ja visst är det härligt att få se när det växer.
Ja jättespännande!
Jag får fota sen o visa vad det blir
Ha en bra dag 😀
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0