Piggat på mig lite


Nu har jag piggat på mig lite grand. 

Igår körde maken mig ca 1 mil till en liten affär som säljer både blommor o kläder. 
Jag fick köpt mig några söta penséer. 
Och tittat runt lite bland kläderna. 
Men efter 10 minuter vart jag alldeles yr. 
Men jag kom hemifrån en stund 😀
Vilket var väldigt härligt!
Och så fick vi med oss indisk mat hem. 

Äntligen kunde jag komma hemifrån en liten stund. 
Jag har inte kunnat vara iväg på någonting på drygt 3 veckor. 

Nu håller jag tummarna att det fortsätter så här. 
(Klart det gör 😜)

I dag har jag sått de första fröerna som jag köpt för i år. 
Årets nyhet för mig är svampgurka (luffa)
Det blir alltså duschsvampar som man tvättar sig med. 
Jättespännande!!!
Mikael Bindefelt sa på tv:n att man skulle kunna äta gurkorna medans de växte och var små. 
Men det måste jag dubbelkolla först. 

Eller är det någon här som vet?

Hör får ni se vilka fröer som jag har köpt. 

Kram kran 
❤️

(null)

(null)

(null)


 

Hanna
2019-03-08 @ 03:07:48
URL: http://hannaslillaliv.blogg.se

Så skönt att du är bättre igen! Hoppas verkligen det fortsätter så!
Gurksvamp låter spännande! Haha

Svar: Ja det här ska bli spännande att följa. 😂
De har redan kommit upp några.
Ska fota idag, hoppas jag
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0