Bivaxolja



I dag ( glömde visst lägga ut detta 😂 så detta var härom dagen) har jag gjort en egen bivaxolja med bl.a bivax, tefröolja, havtornsolja och morotsolja. 
Den såg så härligt orange ut på bilderna att jag bara var tvungen att testa o göra en sådan. 
 
Det är precis som att baka. 
Några ml här o några gram där, smält ihop över vattenbad och fyll flaskor o burkar. 
Jätteroligt! 😀

Denna gången blev det oxå apelsin som eterisk olja i. 

Det här passar mig som älskar att att kladda 😂
Nu kommer min hud bli så mjuk.

Sen tycker jag det är skönt att veta vad som är i produkter och vara snäll mot moder jord och inte släppa ut en massa syntetiskt skräp. 

Tänk på alla produkter som innehåller allt från hormonstörande o cancerframkallande ämnen som vi dels får in i kroppen och som spolas ut i vårat vatten och som sjunker ner i moder jord. 

Tjingeling!!!
😍




(null)

Så här gick det till 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



(null)         




Nilla
2019-01-28 @ 12:32:21
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Ser helt underbar ut :-)

Svar: Ja, jag blir så glad bara av att titta på den 😂😍
annicaslivvidhavet.blogg.se

Hanna
2019-01-28 @ 21:14:12
URL: http://hannaslillaliv.blogg.se

Så härligt det ser ut och helt rätt det du skriver om farliga utsläpp mm. Bra att du gör sånt här! Kram

Svar: Jag har jobbat och använt biologisk hudvård ända sedan 1985.
Kul när orken finns och jag kan göra lite.
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0