Nu händer det grejer

Nu börjar bygget ta fart. 


Det kommer bli såååå bra med våran nya utbyggnad. 

Nu när de har öppnat upp väggen ser man ju verkligen hur det kommer att bli. 

Jag har ju så svårt att bilda mig en uppfattning på bara en ritning. 

Men det kostar visst på att ha hantverkare här. 

Idag ligger jag o kan inte vara uppe. 
När jag går upp blir jag alldeles darrig, yr, matt och svimfärdig. 
Snacka om att energin är på 0. 

Vi hade kompisar på besök i förrgår och jag fixade maten och det blev nog droppen. 
Men det blev fantastiskt god mat och vi fick umgås mysiga vänner. 

Så jag får väl spendera tiden i sängen idag med lurarna på o nerdraget. 

Kolla här på bilderna vilken förändring set blir. 

Kram
❤️

P.S
Jag piggade på mig framåt kvällen och då dök två vänner upp på besök. 
Det blev bad o middag ihop. 
Jättemysigt!!!

Vi plockade ihop vad vi hade. 
Dem hade med sig lite o vi hade lite så vi fick till en fantastiskt god middag. 

Enkelheten är väldigt underskattad 😍

Kram kram 
😍🍾








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0