Eloflex o jag på resa

Jag och min elrulle har varit på semester med min make och ett annat par. 


Gubbarna spelade golf halva dagarna o vi solade. 
Perfekt combo. 

Det har gått fantastiskt bra att flyga med elrullen. 
Man checkar in den som special bagage på samma ställe som golfklubborna skulle checkas in. 

Sen är det en personal som kör mig i en vanlig rullstol ända fram till planet. 

Vi får gå före i alla köer. 
Toppen!!!

Sen hade jag förberett mig med öronproppar, noicecancelling lurarna och så lyssnade jag på bok och på lugn musik för då stängde jag ute allt annat jobbigt ljud. 
Fantastiskt bra. 

Där nere på hotellet körde jag själv runt överallt och på så sätt sparade jag energi till att umgås. 

Så denna resan gick över förväntan bra. 

Sen hade vi ju goa vänner som hjälpte till också ❤️

Ni får se lite bilder nedanför här. 

Liiiite packning blev det 
😜😜😜😜😜

Men Rulle blir lika liten som en resväska. 
Jag ångrar inte en dag att jag köpte den. 

Ha en go dag
🌞🌞🌞

Bella
2017-06-15 @ 19:12:50

Ser superhärlig ut! Skönt att resan gick bra och att lille rulle fick följa med 👌 så du orkade va trevlig också haha

Svar: Hahaha ja jag tyckte jag var jättetrevlig i alla fall 😜
annicaslivvidhavet.blogg.se

Emelie
2017-06-16 @ 10:06:41

Jag är SÅ glad för att du har haft en fin semester och orkat vara med. Jag är så glad för alla dessa roliga saker som du har börjat orka göra igen. Jag är så glad för att du är så jävla grym och bra!!! Snacka om Superwoman <3<3<3 Står här med fånigt leende och tårar i ögonen på jobbet för att jag är så glad för din skull!!!! Älskar dig <3<3<3

Svar: Nämen Sötis 😍 nu fick jag oxå en liten tår 😍
Kram kram
annicaslivvidhavet.blogg.se

Nilla
2017-06-18 @ 16:42:40
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Åh så härligt 💖

Svar: Ja det var verkligen en härlig resa.
annicaslivvidhavet.blogg.se

Anonym
2017-06-19 @ 09:36:09

Vad härligt det ser ut! Du har aldrig råkat ut för punktering på någon av hjulen? Jag har också provkört eloflex men det tog tyvärr för mycket kognitiv förmåga samt att handen som styrde joysticken blev överansträngd. Jag hoppas att min kropp ska klara av att köra eleullstol om något/några år.

Svar: Då ska jag hålla tummarna för dig att du kan detta om något år.
Än så länge har inget däck fått punktering men jag har behövt pumpa dem.
Det är en väldigt smidig o bra rulle.
Kram
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0