En biofilm om ME/CFS

(null)


Det är en tjej i USA som har ME/CFS och hon o hennes man har gjort en film om hur det är att leva med ME. 

Även jag som har denna sjukdomen och lever med den blev väldigt tagen över att se den. 

Det blev så himla verkligt att se det på film och känna att så där sjuk har jag varit. 
Mitt mående var som Jen Breas när det var som värst under några år. 
Nu har jag ju blivit bättre som tur är. 
Det är alltså Jen Brea som filmen handlar om.

Den ska förhoppningsvis kunna visas för bland annat sjukvården, försäkringskassan och även nära o kära för att kunna visa hur det kan vara. 

Det är ju oftast bara de som lever/bor med en ME sjuk som förstår hur det är. 
Här är en trailer på filmen om ni vill se eller sprida den. 
Vill man se hela får man köpa/ladda ner den. 
Jag köpte min från iTunes. 

Om ni klickar på länken här nedan så kommer ni till filmen och mer information. 

Ha en go dag 
❤️

Trailern
UNREST


hemsidan om Unrest






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0