28 augusti 💐

Jag firade ju min födelsedag dagen innan jag fyllde Ă„r. 


SĂ„ jag bara njöt pĂ„ min födelsedag av lugnet och minnena frĂ„n dagen innan. 

Sen överöstes jag av massa grattishĂ€lsningar pĂ„ sociala medier. 

Ibland Ă€r det allt en superboost för sjĂ€lvkĂ€nslan med sociala medier. 

TĂ€nk om man bara fick lĂ€gga ut positiva saker hĂ€r. 
DĂ„ skulle nog vĂ€rlden se mycket annorlunda ut. ❀

Efter att ha legat i sĂ€ngen nĂ€stan hela dagen o vilat sĂ„ kom min goa, bĂ€sta och Ă€ldsta vĂ€n och grattade mig. 
SĂ„ dĂ„ fick jag Ă€nnu mer presenter och kĂ€rlek 😍

Vi satt och pysslade hela kvĂ€llen, babblade Ă„t mat o NutellatĂ„rta. 

Ingen sockerchock alls de hĂ€r dagarna. 
Hahaha

Det var sĂ„Ă„Ă„ mysigt. 

Kram
❀





Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

VÀlkommen till mitt Àlskade liv bland snÀckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0