Mixed media

Nu har jag börjat med en ny pysselmetod. 
Det kallas mixed media och det är såååå kul. 
Nu får jag kladda bäst jag vill med färger. 

Man blandar egentligen allting som ex. 
Stämplar, stenciler, distress oxide, distress ink, dies, olika färger, massa små lösa ting. 
Jag tar lite vad jag har. 
Gamla färgrester, akvarellfärger, vintage chalk paint som jag sen blandar med vatten eller lim eller nåt 😂😂😂

Alltså nu har jag ju bara börjat. 
Jag har gjort två stycken som blir till kort. 
Den med fyren på är nog inte klar än, 
tror jag 😂😂😂

Åh vad jag önskar att jag har mer energi. 
Men jag är verkligen glad att jag klarar av detta. 
Pö om pö är det som gäller. 

Ha en go dag. 
❤️

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0