Kortmakeri på G

Dessa är de senaste korten jag har gjort. 

Jag har använt mig av stämplar som jag sedan har färglagt med Copic pennor och sedan gjort kort. 
Det är perfekt att ligga o färglägga när energin är i botten och sen ha färdigt att göra kort med när jag är piggare. 
Så dessa två blev det nu. 

(null)

(null)

Sen har jag gjort två sådana här kort med distress oxide. 
Det är verkligen roliga stämpelfärger att leka med. 
De reagerar på vatten och kan målas över många gånger och flyter ut när man sprayar vatten på det. 
Sen är det bara att stämpla på eller vad man nu vill göra. 
(null)

(null)

Känner mig kreativ
😍

Pisan/LitenUggla
2018-02-07 @ 13:57:41
URL: http://abrakadabra.bloggplatsen.se

Åh vad fina kort du gjort! Vad duktig du är! Jag är egentligen en riktig pysselmänniska men de senaste 3-4 åren har jag inte haft ork ens till det. Saknar att vara kreativ. Hoppas jag kan bli lite piggare snart så jag kan börja pyssla så smått igen.
Önskar dig en fin onsdag! Kram! ♥

Svar: Tack! 😀
Ja det är så mysigt att göra något.
Jag gör olika saker utefter min energinivå och ork att tänka.
Att ligga o pärla armband eller halsband på gummitråd och bara knyta ihop gör jag när inte har så mycket ork.
Små stunder i taget.
Det är kanske något.
Jag gjorde med lite större pärlor, annars är det pilligt o ansträngande för mig.
Kram
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0