Gooood morning 😀

Go morron!

Jag kom i vĂ€g pĂ„ min Ă€lskade yoga i torsdagskvĂ€ll. 
Det var sĂ„Ă„ mysigt. 
Det Ă€r ett lugnt yinyogapass som passar mig vĂ€ldigt bra. 
Sen fĂ„r man alltid med sig sĂ„ fina ord. 
Bara det i sig Ă€r vĂ€rt att Ă„ka in för. 
đŸ˜đŸ§˜đŸ»â€â™‚ïžđŸ™

I helgen var vi hos min syster o fikade en stund. 
Vi hade med oss de goaste semlorna som finns.  
Ni som vet, de dĂ€r med grönt i 😜
Mums!!!

Den lille godingen, 2 Ă„ringen, var hemma sĂ„ vi kunde gosa lite, men tonĂ„ringen var tyvĂ€rr inte hemma.  
Finns visst roligare saker Ă€n att vara hemma i den Ă„ldern 😜

I dag Ă€r det en utmattningsdag.  
Jag gjorde nog för mycket igĂ„r. 
Först efter frukosten gick jag ut för att fĂ„ frisk luft och ljus pĂ„ mig. 
Det kĂ€ndes sĂ„ skönt att jag promenerade bort till vĂ„ran kiosk hĂ€r borta , 350 m, fram och tillbaka. 
NĂ€r jag kom in tog jag med mig en termosmugg med kaffe ut i min pysselstuga. 
Sen glömde jag tid o rum nĂ€r jag pysslade. 
SĂ„ jag satt alldeles för lĂ€nge. 
Kanske tvĂ„ timmar. 
Jag gjorde klart tvĂ„ kort som jag hade börjat pĂ„ innan. 
NĂ€r illamĂ„endet slog till gick jag in o la mig o Ă„t lite lunch, sen lĂ„g jag resten av dagen. 

Fy vad dumt!!!!!

Jag mÄste nog börja stÀlla Àggklockan igen nÀr jag pysslar.

(null)



(null)
Det stĂ„r ett namn pĂ„ kortet oxĂ„ och Ă„lder. 

Idag Ă€r energinivĂ„n vĂ€ldigt lĂ„g. 
Efter den sedvanliga frukosten i sĂ€ngen (idag 2 timmar)  med TV4 nyhetsmorgon tog jag en dusch och tvĂ€ttade hĂ„ret. 
Jag blev helt slut fastĂ€n jag satt pĂ„ en duschpall och fick hĂ„lla mig i vĂ€ggen i dag blev jag sĂ„ utmattad att jag inte orkade torka mig utan tog bara morgonrocken pĂ„ mig o slĂ€pade mig upp till sĂ€ngen igen. 
Nej nu ljög jag lite, jag gick faktiskt förbi kaffemaskinen och fick med mig en kopp kaffe upp 😜😜😜
(null)
Det stĂ„r kaffe & kĂ€rlek ❀

SĂ„ nu ligger jag hĂ€r och torkar mig. 
Det gĂ€ller att hitta sĂ€tt hela tiden att spara energi pĂ„, för min batteriladdare funkar si sĂ„ dĂ€r đŸ€š

Solen strĂ„lar frĂ„n en nĂ€stan blĂ„ himmel idag och ingen blĂ„st. 
Det Ă€r visst lugnet före stormen, igen. 
I förrgĂ„r stormade det ju rejĂ€lt hĂ€r. 

(null)

(null)
Kan meddela att det var sviiiiinkallt om fingrarna nĂ€r jag vĂ€ntade pĂ„ de perfekta bilderna. 😂😂😂

SĂ„ efter vilan vill jag ut i solen men det fĂ„r bli i en stol pĂ„ utsidan i stillhet. 
Men jag fĂ„r ju mitt ljus o friska luft Ă€ndĂ„. 
HĂ€rligt!!!

Hoppas ni fĂ„r en hĂ€rlig dag dĂ€r ute i vĂ€rlden 
â˜€ïžđŸ˜â˜€ïž






Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

VÀlkommen till mitt Àlskade liv bland snÀckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0