Kraschen är över

Nu äntligen börjar jag må bättre efter resan. 

Det tog en och en halv vecka i sängen innan kraschen började släppa. 
Så det känns väldigt skönt. 
Den blev lite djupare än den brukar bli nu för tiden. 
Det  hann dyka upp en tanke när det var som värst att hoppas inte detta är min nya nivå. 
För så kan det bli om man överanstränger sig för mycket. 
Men den tanken tänkte jag bort fort. 

Sonen med flickvän var här igår och åt middag med oss. 
Det är alltid lika mysigt när barnen kommer hem en stund. 

Så nu så här i efterhand kan jag säga att det var värt resan upp till Trysil. 
Det gav mer än det tog. 
😍
Jag har ju blivit bättre på att hantera min sjukdom och hur jag ska göra för att underlätta för mig. 
T.ex att jag har min elrulle, jag går och lägger mig i ett mörkt rum med öronproppar med jämna mellanrum och gör resor som är anpassade för mig. 
Jag hänger inte med de andra på jobbigare aktiviteter utan stannar då hemma o vilar. 
Ja ibland går jag ju över gränsen, måste ju testa var den är 
😂😂😂
Som ni kunde läsa om i inlägget i Trysil, 
När jag tappade orken totalt och välte av snowracern. 

Så nu idag har jag tagit min lilla promenad ute i friska luften och ätit lunch. 
Så nu blir det vila och sen ska jag pyssla lite. 
Eller pyssla o pyssla, jag ska försöka börja få ordning på alla mina dies o sätta tillbaka dem i sina pärmar. 
Det är ingen ordning på någonting nu efter julens pysslande. 
😜
(null)

Ha en go dag 
Kram kram 
😍





Jenniey Love
2018-01-18 @ 14:06:40
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/

Skönt att du äntligen börjar återhämta dig efter resan.

Jag brukar också krascha rätt bra efter jag vart iväg, men oftast tycker man det var värt de. Det betyder så mycket att få komma hemifrån emellanåt.

kramiz<3

Svar: Ja visst gör det.
Att man kan få komma ut i vida världen 😜 och vara social ett tag.
Och så får man lite minnen man kan ligga o tänka på. 😀


annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0