Lugn mysig dag

Idag är det en lugn o stilla dag. 
Jag ligger nerbäddad under min värmefilt och dricker kaffe, pysslar och läser bok och blundar. 

Jag ska vila hela dagen för jag ska in på yinyoga idag. 

Äntligen börjar den igen efter juluppehållet. 
Det ska bli så skönt och mysigt att börja igen. 
Även för att träffa alla mysiga vänner som är där. 

Jag har även kommit ifrån yogan här hemma så den får sig förhoppningsvis en puff oxå. 

Igår fick jag gjort färdigt ett kort. 
För er som vet så har jag använt mig av. 
Distress oxide, stämplar, stenciler, pärlor, dies, gesso och min bigshot. 
(null)

(null)

Jag njuter verkligen när jag orkar skapa saker och ting med mina händer. 
Det är verkligen mindfullness på hög nivå.
Man glömmer tid o rum. 

Idag ligger jag och glittrar på dessa ljusen som jag har gjort decopage på en annan dag. 

(null)
Jag glittrar med stickles
(null)
Och så klart min ständige följeslagare Messi är med o myser ❤️

Kram kram
Från soffan 
😍








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0