Gotland

(null)

(null)

(null)

Vi har varit på Gotland ett par dagar med goa vänner. 

Det var fantastiskt vackert. 
Mestadels var vi innanför murarna i Visby, där vi även bodde. 
Sen var vi även uppe på Fårö. 

Jag var förvånansvärt pigg och orkade med nästan hela dagarna. 
Blev kvar på rummet en kväll bara. 

Jag dippade emellanåt under dagarna  men sen piggade jag på mig igen. 

Min elrulle har verkligen fått bekänna färg. 
Men den är fantastisk. 
Jag har skakat omkring på kullerstenarna inne i Visby i flera dagar. 
Shaky shaky 🤪
Sen körde jag bland stenar, grus och gräs bland raukarna. 
Rulle bara tuggar på o går. 
Tänk vad jag kan vara med på nu för tiden. 

Orkar inte skriva så mycket för min energi är väldigt låg nu. 

Men jag bildbombar er så får ni se hur underbart vi hade det. 

Vi skrattade nästan i tre hela dagar. 
Så skrattmusklerna är det inget fel på 
😂😂😂😂
❤️❤️❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Inne i lummelundagrottan. 
Jag blev insläppt via en annan ingång där jag kunde köra in med Rulle. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Ett helt hav av vallmo.
Alldeles bredvid bilvägen. 

(null)

(null)

(null)

(null)
Ingmar Bergmans museet. 

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)
Efter en tur vid Raukarna 🤯😴😀

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Här sköljdes jag över av fantastiska energier!!!
Jag har aldrig varit med om ett ställe där jag känt av så mycket positiva kraftfulla energier.
Just i denna lilla skrevan.  

(null)

Ätit o druckit sååå mycket go mat. 
Vi hade fantastiskt fint väder och lite folk. 
Perfekt tajming. 

Sen hälsade jag på en vän som jag inte sett på 10 år. 
Vi gick zonterapiutbildningen ihop. 
Det kändes som om vi träffades igår. 
Vissa människor klickar man bara med 
Goa lilla H
❤️

Kram kram 
❤️





PisanLitenUggla
2018-06-13 @ 11:15:02
URL: http://abrakadabra.bloggplatsen.se

Vilka fina bilder! Du har verkligen haft det fint, härligt! Kram! ♥

Svar: Ja det var helt underbart!
Jag är så glad att jag kan sånt här nu.
Jag betalar gärna i efterhand.
Förr kunde jag inte detta så är superglad.
annicaslivvidhavet.blogg.se

Nilla
2018-06-13 @ 13:10:11
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Åh så underbart ❤

Svar: Ja jättehärligt.
Fyllde verkligen på må bra kontot 😀
annicaslivvidhavet.blogg.se

Hanna
2018-06-14 @ 02:50:32
URL: http://hannaslillaliv.blogg.se

Ännu en sömnlös natt. Så passar på att kika in här!
Så många fina bilder. Har aldrig vart på Gotland heller men skulle gärna åka dit. Åkte ni bil?
Härligt att läsa att du orkar med så mycket! Fantastiskt! Kram

Svar: Hej Hanna!
Ja jag är verkligen jätteglad att jag har blivit bättre och kan göra saker.
Jag betalar gärna i efterhand, bara att jag orkar åka är fantastiskt.
Ja vi bilade, bra att ha bilen nära till hands att vila i. 😀

Jag önskar sååå att du oxå kan få komma utanför ditt hus 😢
Kram
annicaslivvidhavet.blogg.se

Kattis
2018-06-14 @ 18:59:30

Underbart vackra bilder! 😊 Glad för att du blivit bättre, det ger hopp! Får jag fråga om du haft tuffare ME tidigare? (Svara så klart bara om du vill). ❤️ Kram

Svar: Ja jag haft mycket tuffare ME.
Ett tag var jag nästan helt sängbunden.
Men sen ett par år sedan har jag via baby steps klättrat upp för min stege.
Du kan läsa bakåt i min blogg så ser du.
Jag skrev inte när jag var som sämst.
Jag fick ME i slutet av 1999.
Så det finns absolut hopp 😜
Ha en så bra dag du kan
Har du oxå ME?
annicaslivvidhavet.blogg.se

Kattis
2018-06-16 @ 15:44:12

Tack för ditt svar.☺️ Jaa, har oxå ME (sedan 8 år tillbaka). Har tyvärr varit sämre de senaste åren och är sängbunden minst 22 tim/dygn. Klarar sällan att ta mig hemifrån numera. 😢 Känns positivt att du kunnat få en förbättring i din ME.
Får annars känslan av att många blir sämre och sämre... Jag ska läsa bakåt i din blogg när min hjärna är lite piggare. Ha en fin lördag, kram❤️

Svar: Vad tråkigt att höra. 😢
Man önskar ingen att ha det så här.
Jag har hört flera som blir bättre under årens lopp.
Så det finns hopp. 😀
Men det är ju babysteps som har gällt i mitt fall.
Fast jag är ju långt i från frisk men jag har börjat få tillbaka lite socialt liv igen.
Jag är ju långt i från frisk. Men mycket mycket bättre.
Läs mitt inlägg som är från ett tags sen
Duscha vid krasch.
Ska se om jag kan länks den här till dig.
Ha det så gott du kan 😍




annicaslivvidhavet.blogg.se

Therese Åström
2018-06-19 @ 13:02:51
URL: http://tessiluskan.blogg.se/

Åh vad härligt. Det är så fint på Gotland.

Svar: Ja det var jättefint!
Dit skulle jag vilja åka tillbaka någon gång. 😀
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0