Rapport om mitt mående

I går tog jag min tredje dos av homeopat medicinen. 

Idag har jag fått en sån energi att jag t.o.m lyssnade på hög mäktig musik. 
Jag rös t.o.m i min vänstra sida som jag inte känt av tidigare. 
De’ ni 😜
Det händer grejer

Sen har jag trappat ut min magmedicin. 
Sååå skönt. 
Check på den!

Just nu har jag suttit här nere på bergsklippan och mediterat. 
100 m från mitt hus. 

Så nu har jag fyllt på ännu mer goa energier och jordat mig. 

Jag har även bokat in mig på en behandling av en zonterapeut som har gått utbildning hos Team Hellberg
 på Öland. 
Ska bli så spännande. 

Tjingeling!!!

Ha en go helg 
Kram
❤️
(null)

(null)





Nilla
2018-06-15 @ 13:03:53
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Så spännande ❤

Svar: Ja verkligen!
Jah kommer lägga ut rapporter allt eftersom här. 😀
annicaslivvidhavet.blogg.se

Therese Åström
2018-06-19 @ 13:08:21
URL: http://tessiluskan.blogg.se/

Vad intressant, ska bli spännande att följa.

Svar: Ja verkligen
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0