Morgonpromenad med Messi

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Var på min lilla morgonpromenad med Messi. 
Det är såååå himla vackert ute.  

Jag hörde hur det knäppte i isen när den smälte. 
Ser ni att isflaken ser ut som maneter som brukar lägga sig precis så här på sommaren. 

Strålande sol från en blå himmel. 
Kan det bli bättre. 

Sen gick vi in i pysselstugan o pysslade lite. 

Planen idag är yinyoga i kväll. 
Håll tummarna för mig 😍

Har inte fått någon krasch efter helgen. 
Yippie!!!!!!

Ligger på min normala nivå. 
Fantastiskt härligt!!!!

Ha en go dag 
Kram kram
😍






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0