Små grodorna, små grodorna är.........🤪

I helgen var maken och köpte dessa stämplarna med dessa utsöta yogagrodorna. 

De har varit slut på lager ett tag men nu ÄNTLIGEN!!!!

Ni som är pysseltokiga förstår vilken glädje det var 🤪

Nu har jag färglagt några med mina Copic pennor och ska göra kort av dessa. 
Det är roliga små texter till oxå. 

Ni får se när de är färdiga. 

Kram kram 
❤️🙏😇🤪

(null)




Nilla
2018-03-05 @ 12:09:02
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Så härliga 😊

Svar: Heeeelt underbara.
Synd att jag inte har mer energi bara.
Är ju även energikrävande att ligga o färglägga.
Plus ont i armar o händer.
Men jag kan ju det så jag ska inte klaga 😁
annicaslivvidhavet.blogg.se

Jenniey Love
2018-03-05 @ 17:41:22
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/

Vilka härliga grodor. Tycker själv om att färglägga och pyssla när ork finns över:) kramiz<3

Svar: Ja visst är de härliga!
Det är så mysigt att vara kunna få vara kreativ.
Vad pysslar du med?
Kram
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0