Ekologiska hemma gjorda cerat

Vilken härlig dag det är i dag. 
Nytt år o nya idéer. 
Det vimlar av tusen idéer i mitt huvud  just nu.
 
Jag ska försöka få ordning på dessa. 
Min goa kusin/syrra ska hjälpa mig att göra en moodboard som det visst heter. 
Jag ska visualisera alla mina tankar/idéer och sätta upp bilder o texter på ett stort vitt papper som jag sen på ett enkelt sätt kan se vad jag har för mål med 2019.  
Så slipper alla idéer flyga omkring i hjärnan och ta energi av mig. 
Men nu var det ju mina cerat jag skulle skriva om idag. 
😂 tusen tankar ja 😂😂

Jag har beställt rena fina oljor, vaxer och eteriska oljor på nätet så idag fick jag energi att göra dessa. 

(null)

Jag började med att hälla i bivax, candelillavax och en färdig oljeblandning denna gången. 

Ser ni den fina glas behållaren och den fina glasstaven som jag köpt till oxå 😜

Sen ställde jag det i ett vattenbad på spisen och rörde med glasstaven tills allt var smält. 
Jag la i en extra krydda oxå. 
Den bästa av alla "Kärlek" 😘

(null)

Undertiden hade jag hylsorna i frysen så de skulle vara kalla. 
Sen fyllde jag de små ceraten. 

Tur att inte darriga tanten var på besök idag 😂

(null)

(null)

(null)

Sen hade jag beställt färdiga etiketter som jag satte på. 
Ser ju såå proffsigt ut. 

Nu är det bara att vänta 2-3 timmar innan man kan använda dem. 

Såååå himla roligt och mysigt att göra dessa. 
Under tiden lyssnade jag på härlig musik och bara njöt. 
Nu är mitt må bra konto fyllt till brädden. 

Doften av apelsin sprider sig här hemma nu. 
Jag tände en oljelampa o hällde några eteriska oljor med apelsin i som förstärkte det hela. 

Sen var ju såklart min ständige följeslagare med och övervakade det hela 😻

(null)

Jag har ju jobbat med biologisk hudvård sen 1985 så det här är ju toppen för mig. 

Ha en go dag
Kram kram
❤️

P.S 
Nu fick jag etiketterna åt rätt håll oxå på de sista 
😂😂😂
(null)









Anonym
2019-01-11 @ 16:41:02

Ja nu kom Messi med 😘

Svar: Så braaa! 😻
annicaslivvidhavet.blogg.se

blommaiasfalt.blogg.se
2019-01-11 @ 21:46:02
URL: http://blommaiasfalt.blogg.se/

Resultatet ser riktigt lyxigt ut, så fina etiketter! Känner nästan doften av hudvård och apelsin👌🏻
Varm kram Lisali

Svar: vad härligt att doften sprider sig ut ur sociala medier 😂😂
Ha en go dag 😀
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0