Underbar promenad

Vilken underbar förmiddag det är i dag.
Solen skiner från en klarblå himmel. Jag och Messi har varit på promenad nere vid havet.

Idag var det alldeles vindstilla och solen värmde lite varmt i den kalla novemberdagen.

Det var så lugnt och skönt att vi bara satt o njöt och andades in o ut i långa djupa andetag.

Det här behövde jag.
Det har varit många intensiva dagar nu.

Dottern har en flytt nu i veckan och sonen flyttade ju för några veckor sedan. Och nu i helgen köpte de sig en lägenhet.
Så det är mycket för min lilla hjärnan nu.
Sen är det ju mycket fysiskt oxå för jag vill ju så gärna hjälpa dem.
Fast de ber ju inte om det eftersom de vet hur mycket energi jag har.
Men det är kul att kunna hjälpa till lite grand.

Så här hade jag o Messi det.

Kram kram 😀

Nilla
2016-11-28 @ 22:53:03
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Ser helt underbart ut. Det är klart man vill hjälpa sina barn även om man får sota för det i efterhand. Kram

Svar: Ja visst har jag det underbart. Jag har sådan tur att allt detta finns precis utanför mitt hus. Att gå hit ner är ca 100 så jag kan ju ta mig hit ner även om man inte har så mycket ork. Är det en jättedålig dag har jag ju min elrulle som jag rullar ner med. Jag är såååå lyckigt lottad <3 Hoppas du har en go dag :)
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0