Tjocka släkten

Hela tjocka släkten var hemma här på kalas. 


Det var jätteroligt att nästan alla var samlade. 
Det är inte ofta man lyckas med det. 

Man kunde tro att jag fyllde 50 år i stället för 53 år. 

Jag fick så mycket presenter. 
Jag som inte önskat mig något mer än en kram. 

Jag sammanfattar här för jag är lite tröttis efter  kalaset med min härliga "släkten kaos"

Är så glad att jag orkar med det nu. 

Sång, babbel, skratt, kärlek, stoj o stim, bad i poolen, smörgåstårta, Nutellatårta, massa paket och jagandes efter en 1 1/2 åring 
😀😀😀😀😀😀😀😀😍😍😍❤️❤️❤️

Over and out
😴😴😴

Nilla
2017-08-28 @ 17:44:05
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Åh så härligt ❤

Svar: Ja det är så mysigt när alla samlas.Och nu orkar jag ju med detta oxå. :)
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0