Väckt av motorsåg

Vilken väckarklocka jag blev väckt av i morse. 

🤢😡😱

Det kom en stor lastbil till grannen imorse som började dra upp stora häckplantor och efter det startades motorsågågen för att kapa ner plantorna i bitar. 

Yeyyyy! 😡

Vilken morgon att vakna upp till. 
Tyckte att det räckte med alla mina andra kraschsymtom jag har just nu. 

Jag gick ut och hämtade posten och på vägen in plockade jag lite frukost. 
Idag när jag mår illa är det svårt att få i sig frukost så det fick bli en smoothies. 

Det blev en liten dutt vaniljyoghurt som var kvar, svartavinbär, eget nässelpulver, eget kirskålspulver, svartavinbär, salvia,citronmeliss och en skvätt agavesirap. 
Sen späder jag med vatten till lagom konsistens. 
Så nu ska jag väl få i mig lite näring. 

Det känns som att det blir en dag mestadels i sängen. 
Som tur är är maken och spelar golftävling så han får något roligt att göra. 

Idag firar vi 27 årig bröllopsdag så jag hoppas vi kan fira litegrann i kväll när han kommer. 
Lite mysig picknick i trädgården, nere vid havet eller plan B inomhus.  
Eller vem vet plan C, picknick i sängen. 

Alla sätt är ju bra bara vi firar den och myser ihop
❤️❤️❤️

Det ska bli lite småpyssel i sängen idag. 

Sen ska jag prova på en balanserande meditation som jag har fått av min fina yogalärare Erla 😍

Hoppas ni oxå får en härlig dag
Kram kram 
❤️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0