Lyckad midsommar

Vilket roligt midsommarfirande vi hade. 


Jag var piggare än nånsin 😜
och alla var på jättegott humör. 

Det var det vanliga midsommarvädret, regn o rusk, men vi var ju förberedda som vanligt med partytält o värmare. 

Vi dansade disco o sjöng för fulla muggar och drack en massa bubbel. 
Jag kände mig precis som förr i tiden. 
Och så snapsvisor såklart 😜

Vilken härlig känsla. 

Som vanligt hade vi gjort alldeles för mycket mat plus att det blev några återbud i sista stund. 
Hahaha
Bra, för jag hatar om maten skulle ta slut.

Det var väldigt bra att vi hade mat över för vi fick matgäster dagen efter oxå. 
Så brukar det vara här, att det alltid kommer lite oväntat besök dagen efter. 

Två stycken sov över och gubbarna spelade golf dagen efter och vi tjejer solade och hamnade i spat med cider o jordgubbar. 
Såååå himla mysigt. 

Kram kram 
🍓🍾🥂🎂




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0