Tragiskt 😱

Ännu ett tragiskt besked har nĂ„tt oss. 
Det Ă€r en till av oss ME- vĂ€nner som tagit ett beslut att Ă„ka till Schweiz och fĂ„ hjĂ€lp att avsluta sitt liv. 

Hon och hennes kropp orkade inte med alla symtom som det innebar för henne. 
Hon behövde fĂ„ ett slut pĂ„ bl.a all vĂ€rk och tortyr som hon beskriver det. 
Sen Ă€r det ju Ă€nnu fler symtom. 

Det Ă€r sĂ„Ă„Ă„Ă„ ledsamt att det inte finns nĂ„gonting som hjĂ€lper. 
De svĂ„rast sjuka har ju inget liv över huvudtaget. 
De bara ligger i ett mörkt tyst rum och försöker överleva dagen sĂ„ gott det gĂ„r. 
Dag efter dag, Ă„r efter Ă„r. 

Jag har ju tur som har tagit mig upp en bit och har fĂ„tt tillbaka lite av mitt liv. 

Det mĂ„ste verkligen till mer forskning och det NU. 

Sov gott lilla ME- vĂ€n 
(En vĂ€n i vĂ„ra ME-grupper)

Nu behöver du inte kĂ€mpa mer 
❀

(null)












Nilla
2018-05-01 @ 09:15:13
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

SÄ ledsamt att det inte finns nÄgon hjÀlp att fÄ, allra helst för de som Àr svÄrast sjuka. Kram

Svar: Ja det Àr fruktansvÀrt
annicaslivvidhavet.blogg.se

Pisan/LitenUggla
2018-05-03 @ 13:39:13
URL: http://abrakadabra.bloggplatsen.se

Sorgligt och hemskt att det skall behöva vara sĂ„.... Jag har ocksĂ„ haft tur som tagit mig upp lite, tack vare B12:t. Kram pĂ„ dig! ♄

Svar: LĂ„ter hĂ€rligt! 😀
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

VÀlkommen till mitt Àlskade liv bland snÀckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0