Midsommarvädret är här!

Nu har midsommarvädret kommit. 
Storm, regn och rusk. 
Vi hade 11 grader i förrgår. 
Precis som det brukar vara. 

Sonen hade satt upp vårat partytält förra helgen och hade sitt årliga födelsedagsparty. 
Sen brukar det stå kvar till oss till vårat midsommarparty. 

Men i förrgår blåste det så himla mycket här ute vid havet att det lyfte, fast det var fastsurrat i stora stenar o i staket m.m
Så det fick åka ner. 

Denna midsommar firas inne!
Orkar inte sitta ute o frysa. 
Jag blir ju ännu tröttare och får ännu mer värk av det. 
Så i år får det faktiskt bli inne. 
Men det är ju inte samma känsla. 

Sen blir jag ju helt pantad av detta vädret. 
Orkar ingenting utan får ligga i sängen.  
Vilken taijming. 
Vi ska ju fixa mat, dukning och handling och lagning av mat m.m

Ja ja, det får bli som det blir. 

Mitt positiva och bättre mående är som bortblåst. 

Så just nu ligger jag under min värmefilt och mår så illa, ont i huvudet, utmattad och värkig att jag inte kan vara uppe. 
Men jag har lyckats få på en duk, tallrikar, glas o bestick på bordet i alla fall. 
Alltid en början. 😜

Så maken får bekänna färg denna helgen. 

(null)

(null)

Ha en go dag 
Over and out 
❤️









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0