Lyckan varade 30 minuter 🌞😎

Jag lyckades njuta av mitt elvakaffe ute i solen vid poolen en hel halv timma innan jag bara helt plötsligt tog slut. 
En kvart i solen med hatt och en kvart i skuggan. 
Jag hann instagramma denna hĂ€rliga bilden av hur gött jag hade. 
Precis som alla andra la jag ut en hĂ€rlig perfekt bild av mitt liv i mitt paradis. 
DĂ„ kĂ€nde jag mig glad och hĂ€rlig och njöt en stund. 

Men sen helt plötsligt frĂ„n ingenstans tog jag  heelt slut. 
Yrsel, illamĂ„ende, helt utmattad, sockerdricka i hela kroppen . 
PĂ„ darriga ben fick jag gĂ„ in o lĂ€gga mig igen.  
Ätit o druckit o ligger under vĂ€rmefilten och vĂ€ntar pĂ„ att det ska det ska ge med sig. 

Fick stÀlla in ett besök av en go vÀn i sista stund.
 Hon skulle gĂ„ tidigare frĂ„n jobbet och komma o mysa med mig. 
Men tyvĂ€rr sĂ„ fick jag ringa o stĂ€lla in det. 

Det Ă€r inte bara frustrerande för mig sjĂ€lv utan jag tycker det Ă€r sĂ„ trĂ„kigt nĂ€r man Ă€ven stĂ€ller in saker för andra som har glatt sig över att göra saker. 

Resten av dagen spenderades i sĂ€ngen. 
Kroppens alla funktioner gĂ„r bananas nĂ€r jag blir sĂ„ hĂ€r utmattad. 
Lyfter jag en arm fĂ„r jag mjölksyra av bara det. 
Ligger mest o blundar. 
Av med tĂ€cket, pĂ„ med tĂ€cket. 
MĂ„ste slĂ€pa mig till toa stup i kvarten. 
Yrslig och Ă„ngest kĂ€nslor, tror jag att det Ă€r och det kĂ€nns som att jag ska tuppa av av utmattning. 

SĂ„ hĂ€r var det resten av dagen. 
Det lugnade ner sig pĂ„ kvĂ€llen och jag orkade sitta upp ett tag. 
 Jag lyckades se lets dance đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»
Det var vĂ€l inte sĂ„ smart att sĂ€tta sig i solen i den vĂ€rmen, men det var hĂ€rligt sĂ„ lĂ€nge det varade. 
Jag hade vattnat mina svartavinbĂ€rsbuskar och  hallonplantor och samtidigt tagit nĂ„gra ogrĂ€s som jag sĂ„g innan jag satte mig vid poolen. 

Det var vĂ€l det som rĂ€ckte. 
Nu har jag fĂ„tt hjĂ€lp av regnet idag. 

Ligger o lyssnar pĂ„ det stilla vĂ„rregnet som lĂ„ter pĂ„ mina takfönster. 
Jag stack ut nĂ€san genom fönstret och det doftar helt underbart gott ute. 
Älskar vĂ„rregn ❀

Kram kram 
😍

(null)






Kattis
2019-04-28 @ 14:21:31

SĂ„ trĂ„kigt att du blev sĂ„ dĂ„lig.😔
KĂ€nner tyvĂ€rr igen det du beskriver med att mina ME-symptom kan komma pĂ„ nĂ„gra minuter. Det Ă€r sĂ„ tufft. Jag som alltid Ă€lskat sol och vĂ€rme tĂ„l numera bara det vĂ€ldigt korta stunder, blir sĂ„ sjuk om jag tĂ€njer pĂ„ de smĂ„ grĂ€nserna. Hoppas att du blivit bĂ€ttre nu.❀

Svar: Ja det Àr verkligen en fruktansvÀrt handikappande sjukdom.
TyvĂ€rr Ă€r jag fortfarande dĂ„lig. 😱
annicaslivvidhavet.blogg.se

Nilla
2019-04-29 @ 09:23:32
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Usch sÄ trÄkigt att det ska bli sÄ trÄkiga bakslag nÀr du vilk njuta en stund i solen. Kram

Svar: Eller hur!!
Är fortfarande dĂ„lig 😱
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

VÀlkommen till mitt Àlskade liv bland snÀckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0