Nu Ă€r det sommar igen 😎

Vilket sommarvĂ€der vi fick igen. 
Nu sköljde hettan in hĂ€r igen đŸ„”

Jag hade en go vĂ€n pĂ„ besök igĂ„r och vi fick en jĂ€ttemysig dag med poolhĂ€ng. 
Jag Ă€r glad för alla andras skull nĂ€r hettan drar in över oss, men jag orkar ju inte med vĂ€rmen sĂ„ bra. 

Jag som alltid Ă€lskat att vara ute i solen Ă€r mest inne nĂ€r det Ă€r sĂ„ varmt nu. 
Jag har nĂ€stan inte solat alls i Ă„r. 
Korta smĂ„ stunder nĂ„n gĂ„ng, mest i skuggan. 

Idag Ă€r det en utmattningsdag, sĂ„ ligger pĂ„ soffan o tittar ut över havet. 
Funderar pĂ„ vad jag orkar sysselsĂ€tta mig med idag. 
Lite gott o blandat kanske, yoga, meditera, lĂ€sa bok, blĂ€ddra i en tidning och bestĂ€lla pyssel đŸ‘đŸ»
Älskar att ligga o kolla pĂ„ vad jag ska bestĂ€lla för pyssel eller bara fönstershoppa, fast pĂ„ nĂ€tet. 
Ligger Ă€ven o kollar pĂ„ pysselfilmer o lĂ€r mig nya saker. 

Hoppas hoppas, för jag Ă€r sĂ„ pĂ„verkad av upptrappning av medicin oxĂ„, vilket jag blir vĂ€ldigt pĂ„verkad av. 

AlltsĂ„ jag klagar verkligen inte, sĂ€mre kan man ha det. 
 Kolla hĂ€r pĂ„ min utsikt

(null)

(null)

Gick och hĂ€mtade posten och svĂ€ngde in i vĂ€xthuset o sniffade lite. 
Doftar ju sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ himla gott đŸ„°

(null)

(null)

(null)

(null)

Det kanske kan bli lite pasta med tomater, pesto o fetaost idag. 
LĂ„ter smarrigt, fĂ„r se vad kocken (jag) orkar idag đŸ€Ș

Tjingeling!!!
😘



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

VÀlkommen till mitt Àlskade liv bland snÀckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0