Inte orkat skriva

Har haft ett stort skov på många veckor och börjar så smått komma tillbaka lite igen. 
Men orkar inte skriva än, men så här mysigt har jag haft det en stund idag 
Kram
❤️
(null)

(null)

Anonym
2019-05-27 @ 12:26:05

/Malin

Svar: 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se

Kattis
2019-05-27 @ 13:52:23

Glad att du mår lite bättre. ☺️
Vår sjukdom är övertuff med dessa hemska skov. Så fint att du har sällskap av en mysig kisse, de har en förmåga att sprida lugn omkring sig. Du får ta det lugnt med skrivande och annat så du kan återhämta dig. Kram🤗

Svar: Tack 😍
Ja visst är det gosigt med husdjur.
Ja, fast nu kommer den svåra fasen när man blir lite bättre och vill så mycket igen.
Men jag övar på pacing 😜
annicaslivvidhavet.blogg.se

Nilla
2019-05-28 @ 14:25:32
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Åh så tufft, skönt att det är på väg åt rätt håll. Kram

Svar: Ja, men det går uppåt med babysteps 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0