Pantertanterna i sitt esse!

Min dag igår blev inte alls som jag hade tänkte mig.
Jag skulle ju njuta av min tidning på soffan och försvinna in i den världen plus lite annat.
Men så blev det inte. Jag blev avbruten flera gånger så det blev ingen tidning läst.
 
Det blev en liten tur till en klädes- och inredningsaffär med min mamma och hennes väninna istället. Dem ringde o överraskade mig och tog med mig dit.
Den ligger bara ca sju minuter här i från och parkering direkt utanför dörren.
 
 
Det var lungt o skönt i butiken i dag för det var bara vi tre där. 
Pantertanterna var i sitt esse igen. Dem är shoppomaner båda två. Jag kallar dem pantertanter för dem är 70 år och pigga som mörtar :) hihihi
 
Så det blev mycket skratt och tokigheter där. Dem har ju kroppar som gör att dem kan ha vad som helst och dem är så ungdomliga av sig att dem köper poppigare kläder än mig.
 Dem har även ett litet fik som erbjuder kaffe och kaka så man kan fylla på energi förrådet och orka handla ännu mer, smart affärsidé det där.
Men superbra för en sådan som mig som verkligen behöver fylla på energinivån så fort man sätter foten utanför dörren.
 
Titta så söt min mamma är, hon blev helt kär i den här söta lilla väskan med tillhörande scarves.
hahahha, hon gick omkring med den där inne hela tiden. 
 
 
 
Sen var det soffan som gällde för min del. Dödstrött och med värkande kropp.
Men väldigt, väldigt glad.'
 
Härligt att ha sådana här underbara människor runt omkring sig.
♥♥♥
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0