Julklappsleken

I lördags hade jag och mitt tjejgäng julklappsleken.
Det var jätteroligt!
Mycket god mat, dryck, skratt, skvaller och mååååånga paket.

 
Vi kom när klockan var sex och jag var inte hemma förrän kvart i två på natten.
Det var längesedan jag var ute o slarvade så länge ;) 
Vi sa att vi nästa år får träffas mitt på dagen så vi hinner med allting. hahaha
 
Dem var så gulliga mot mig och hade tänkt ut en strategi som skulle göra 
att jag orkade med hela kvällen.
Dem hade delat upp allting i perioder med rast emellan där jag fick gå och
lägga mig på soffan.
Åh va dem är gulliga och tänker på mig, jag blir alldeles rörd. <3 
 
För när det går som snabbast och man slår tärningen och skall hålla reda på 
om jag får en sexa eller etta och då välja ett paket, då blir jag alldeles yr
och hjärnan stänger av efter en liten stund.
Dem fick liksom hjälpa mig ibland med att säga att nu fick du ju en etta ta ett paket.
Jahaaa!  hahaha
Så det blev perfekt för mig med rast ;)
I år fick jag flest julklappar med mig hem, ett annat år fick jag inga. Men
då tyckte dem synd om mig så jag fick några paket av dem andra, hahaha
Sen fick jag lite skäll i år igen för att jag klämmer på paketen och skall 
känna vad det kan vara i. ;)
Jag gör det automatiskt för jag är så himla nyfiken av mig.
Det gör jag i smyg hemma också med klapparna under granen. hihihi
 
Så min helg har varit jätterolig.
Hoppas ni också fick en rolig helg.
kram kram 
 
 
Nilla
2015-12-16 @ 12:33:42
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Låter helt underbart med så fina och förstående vänner <3

Svar: Ja, de är guld värda <3 Det går ju inte att umgås med människor som inte förstår ens situation.
Man måste ju kunna ligga lite här o där och inte så högljutt.
Så jag är väldigt glad att de förstår mig.
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0