shopping med vännen via messenger ;)

 
 
Nu blev min dag lite roligare. 
Jag har varit med på en shoppingrunda i en pysselaffär.
Min goa vän var i affären och tog bilder som jag kunde få
se på messenger. Jättekul!!!!
Det var scrapbooking saker, 
 
Jag sa jaaaa! till nästan allting hahahaa
Det var väldigt lätt att bara ligga o skriva ja tack till alla
bilderna hon skickade.
Hon är sååååå himla gullig som tänker på mig och hon vet ju
att jag inte kan ta mig hemifrån så mycket.
Hon är guld värd min goa vän A. ♥
Sådan vänner gör att man får livskvalité.
 
Sen vet jag ju inte riktigt när jag skall orka klara av att
pyssla med detta ,men det blir en annan femma ;)
 Men nu har jag det snart hemma i allafall, när orken finns.
 
Det är tur att jag har mina personliga shoppar där ute som
kan hjälpa mig att köpa saker. ;) 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0