Underbar höstmorgon

Vilken underbar morgon det är idag!
 
Den började med att jag gick ner och hämtade mitt morgonkaffe,
öppnade dörren och släppte ut Messi.
Jag hamnade själv där sittandes på trappan med min kaffekopp och bara njöt.
Solen strålade från en alldeles klarblå himmel och värmde min kropp.
Luften är kylig så här i september, så där så det ryker lite magiskt från taken 
och från marken. Jag ser spindelväv som glittrar av dagg.
 
Helt underbar morgon!!!!!
 
Jag kunde ju bara inte gå in o lägga mig i sängen igen utan var tvungen att
ta en rundtur i trädgården med min kamera/mobil.
Luften är så där krispigt härlig, lite kylig och helt underbar att andas in.
 
Jag djupandades flera gånger och fyllde mina lungor med denna härliga luften.
Frisk havsluft med en blandning av dagg, sol, blommor, gräs, hav och lyssnar på några
skator som kivades lite.
Messi var oxå med mig och smög omkring.
 
 
Jag älskar min "God morgon snygging" mugg. Den får mig att le varje morgon.
 
 
Jag kan ju inte bli annat än lyckig i ,hela mig ♥
 
Nu får ni oxå följa med mig här på min morgonpromenad.
 
 
 
 
 
 
Sen en vända in i växthuset och åt några tomater
 
 
 
Sen får det nog bli några små miniauberginer till middag idag.
 
 
Dem två melongurkorna växer på bra, men skall visst byta färg och
gå över i gult innan man skördar dem. 
Den ena börjar bli riktigt stor o tung nu. 15 x 10 cm 
 
 
 
 
Vilken härlig start på dagen
kram kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nilla
2015-09-28 @ 12:02:16
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Tack för att jag fick följa med på din morgonpromenad <3

Svar: Åh så trevligt med sällskap ;)
annicaslivvidhavet.blogg.se

Emelie
2015-09-28 @ 13:51:21

Vilken härlig tur vi fick följa med på! <3 Kram Em

Svar: Ja eller hur :) Kul att jag kan glädja er andra lite också. <3
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0