Älskar havet

Vilken underbar dag! 


Idag var första dagen för i år som jag gick ner till havet för att sola en stund. 

Det var hantverkare hemma som höll på o väsnades så jag tog pick o pack 
och gick ner o satte mig. 

Det var helt underbart att sitta där o lyssna på havet som kluckade mot stenarna och fiskmåsarna som flög förbi. 
Jag älskar deras läte. 

Jag drack kaffe o lyssnade på en bok. 
Just nu är det 

Sofie Sarenbrants nya bok 
Bakom din rygg

Jag har laddat ner Storytel nu när jag orkar lyssna på böcker. 
Det har jag inte orkar förut men nu går det bra.  
Toppen!!!

Jag bildbombar er lite så får ni se hur jag hade det. 

Kram 
🌞

Hanna
2017-06-03 @ 08:47:14
URL: http://hannaslillaliv.blogg.se

Åh jösses så underbart det ser ut! Vilken dröm att få sitta där och läsa och njuta av havet. Älskar ju också havet som du vet! Ljudet av vågarna, doften av salt och tång. Till och med fiskmåsarna trots att de låter så högt! ;) kram

Svar: Ja visst är det härligt
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0