Första höstdagen

Idag börjar hösten enligt almanackan. 


Jag gick en liten promenad ner till havet för jag behövde lea upp min kropp. 

Jag var på ett yinyoga pass igår som var jättehärligt och behövligt. 
Både för kropp o själ. 

Det har blivit lite si så där med yogan över sommaren. 
Så nu måste jag ta mig i kragen. 
Jag sover väldigt lite och dåligt nu så jag hoppas att det blir bättre nu. 
Plus mot stelheten och värken. 

Tanten är lite skröpplig  nu 😜

Så efter den härlig promenaden har jag lagt mig på soffan på övervåningen med en kopp kaffe och njuter av utsikten och djupandas. 

Sen ska jag sätta mig på min yogamatta och göra några övningar. 

Idag blir det vila, vila och vila inför en kräftskiva imorgon. 

Ha en underbar dag
Kram
❤️






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0