Uppdatering

Nu var det verkligen längesen jag skrev här.  

Det händer ju alltid mer när det är semester. 
Fast nu börjar min semester på måndag 😂

Det har varit en mysig semester blandat med aktiviteter och vila däremellan. 
Som jag har skrivit förut tycker jag att jag orkar mer de dagar som är bättre för mig. 

Jag äter fortfarande samma homeopatmediciner och kosttillskott. 
Har börjat tugga olja. 
Skulle göra detta varje dag men det har inte blivit så än. 
Håller på att testa om det är av det jag mår mer illa. 
Jag mår ju illa i vanliga fall vid dippar, så får testa mig fram vilket som är vilket. 

Yogan o meditationerna har det varit lite si så med nu under semestern men nu tar jag nya tag. 
Snart öppnar mitt yoga ställe igen 😇🙏

Det är väl nu när allt blir som vanligt igen som jag märker hur mitt mående är. 
Ska bli spännande. 

Jag var med min mamma hos min syster när hon passade mitt syskonbarn, 2 1/2 år, lördag till söndag förra helgen. 
Det var jätte mysigt, han är hu go som helst. 

När jag kom hem i söndags var det sängen som gällde. 
Konstigt! 🤪
Jag har varit sängliggandes nästan hela dagarna fram till idag (torsdag). 
Förutom allt vanligt med dålig balans, yrsel, utmattning och illamående så har mitt Hjärnkontor varit nästan helt stängt och synen varit påverkad. 
Maken blir tokig på mig när jag frågar samma sak flera gånger och när jag inte fattar vad han pratar om 😂
Flyttar jag blicken hänger skärpan inte med förrän efter en stund. 
Så det har ju inte varit läge för någon bilkörning direkt. 

(null)

(null)
Firade vår 28-åriga bröllopsdag. 
Det kallas visst för "masonitbröllop" 🤨
Vem är det som har kommit på dessa namn. 
Masonit! ?????
Jag trodde det var något fint o härligt att fira att man har varit gifta i 28 år.  
Det måste vara en man 😂
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

(null)

(null)

(null)

(null)
En dag på ön Hamneskär med fyren Pater Noster. 

(null)
Besök av min zonterapivän 😍
Hon gav mig en behandling av HLT. 
Det står för Henriks ligament teori. 
Det släpper loss en massa blockeringar i kroppen. 
En fantastisk metod som hon lärt sig hos Team Hellberg. 
Man behandlar enbart foten. 
Det var bl.a en sån behandling jag fick när jag var på Öland hos dem. 

(null)

(null)

(null)
Egna hallon o svarta vinbär 
(null)
En fantastisk solnedgång hos oss

Så så här har jag haft det dessa fyra veckorna. 

Ha en go dag.
Kram
❤️


Hanna
2018-08-16 @ 01:29:52
URL: http://hannaslillaliv.blogg.se

Ännu en sömnlös natt. Tittar in här då för att försöka få tiden att gå lite!
Mamma och pappa var oxå på Poter Noster för någon vecka sedan. Har aldrlg varit där och tyvärr inte suttit i båten på flera år. Jag som älskar att åka båt!
Grattis på bröllopsdagen! 28 år! Häftigt! Mamma och pappa firade 25-årig i juni.
Hoppas du hämtar dig snart! Kram

Svar: Usch din stackare 😢 med dina sömnlösa nätter.
Jag tittar oxå in din blogg och läser i kapp mig.
Ja tänk vad tiden går 😀😍

annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0